luni, 5 decembrie 2011

Broken Friendship :|

Te-ai schimbat . Parca esti cu totul alta persoana .Nu-mi vine sa cred ca acea fata cu care obijnuiam sa fac totul, sa-i spun totul s-a schimbat intr-un mod dramatic . Acum tu ai trecut la un alt nivel si ai inceput sa te crezi superioara persoanele pe care innainte le numeai B.F.F. .
 Daca aceasta stare te-ar putea lasa sa deschizi ochi ai vedea ca si eu m-am schimbat. Numai sunt fetita aia mica care asculta si facea tot ce i se spune . Am crescut si am invatat sa imi port singura de grija . Da, si eu m-am schimbat, dar tu .. tu esty o persoana diferita . Iar persoana asta a rupt ceva ce putea tine vesnic .

Un comentariu:

  1. Iubito,de cine e vorba ?:O
    E super postarea. Banuiesc ca nu de mine,nu?:))
    M-am cam simtit ca am avut o gura zilele astea :-s =))
    Hai te iubesc :*

    RăspundețiȘtergere